ABS BMW E38, E39, 0265900001

Naprawa sterownika ABS BMW E38, E39, E53, BMW 5 i innych w autach z rocznika ok 1996 do ok 2004.
Wersja Sterownika Bosch 5.7



Usterka sterownika 0 265 900 001;

- po krótkim odcinku drogi zapala się ABS/Trakcja
- błąd/ brak odczytu z czujnika ABS
- nie działa prędkościomierz
- brak komunikacji ze sterownikiem
- błąd pompy wtórnej
- pompa ABS pracuje cały czas


Usterka sterownika 0 265 950 002;

- po krótkim odcinku drogi zapala się ABS/DSC/Trakcja
- nie działa prędkościomierz
- błąd/ brak odczytu z czujnika ABS
- brak komunikacji ze sterownikiem
- błąd/ brak odczytu wartości z czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym
- błąd pompy DSC
- błąd pompy wtórnej

- pompa ABS pracuje cały czas

Przykładowe nr sterowników, 0 265 900 001, 0 265 950 001, 0 265 950 002, 0 265 950 005, 0 265 950 066 itp

NIE NAPRAWIA SIĘ STEROWNIKÓW KTÓRE ZGŁASZAJĄ BŁĘDY DOTYCZĄCE ZAWORÓW; DOLOTOWY, WYLOTOWY ORAZ ZAWÓR ASC itp.

Demontaż sterownika jest bardzo prosty, potem wysyłasz sam sterownik, pompa ABS zostaje na miejscu, można normalnie jeździć autem.
(auta ze skrzynia automatyczna; nie zaleca się jazdy długich tras, skrzynia przy innych obrotach silnika zmienia biegi)


Po zdemontowaniu sterownika przed zapakowaniem należy przykleić  pasek taśmy klejącej na cewki.

 

Zajmuję się takimi naprawami już długi czas, sterowniki przeze-mnie naprawione z tego co wiem działają do dziś.
Naprawa sterownika polega na wymianie kilku spękanych połączeń w elektronice sterownika ABS, jest to dość precyzyjna operacja.

 

  

 

 

Każdy sterownik po naprawie sprawdzam pod komputerem oraz osobno na testerze który zbudowałem specjalnie pod te sterowniki czy sterownik widzi wszystkie czujniki ABS oraz prędkości poszczególnych kół.
Jakie są obecne błędy oraz jeśli sterownik posiada także wskazania czujnika ESP oraz czujnika ciśnienia płynu w układzie hamulcowym.
Czy sterownik nie zgłasza nadal błędu świecącego ABS na liczniku,
Nie wysyłam nie sprawdzonych sterowników w ciemno lub na sztukę!
W każdym naprawionym sterowniku sprawdzam funkcję ; hamowania, poślizgu ASR, odczyt prędkości z 4 czujników ABS, sterowanie silnika pompy ABS,
Nie wystarczy polutować połączeń, dopiero po teście wiadomo czy sterownik jest w pełni sprawny, 

Gwaranacja 12 miesięcy


Nie kleje i nie lutuję starych spękanych połączeń jak robi to większość elektroników a wymieniam na nowe.

Naprawa przeważnie w ten sam dzień jak i wysyłka z powrotem na wskazany adres zamieszczony w paczce z nr telefonu.

Nie każdy sterownik da się naprawić... Zalezy to od kodu błędu odczytanym pod programem diagnostycznym.

Nie używam kwasu jak niektórzy oraz jak to pokazane na youtube. Po ok 6 miesiącach kwas zjada punkty lutownicze oraz cynę i jest potem bardzo trudno odratować sterownik!

Podejmuje się naprawy również sterowników nie umiejętnie naprawionych, czasem da się je jeszcze naprawić jak np; polutoway prawie cały i działa.

 

jeśli nie ma w nim takich uszkodzeń.

 


Zdjęcie przedstawia sterownik naprawiany przez kogoś jakiś czas temu, Zostały wymienione jedynie dwa połączenia i po nie długim czasie odpadło następne połączenie.
Dlatego zawsze wymieniam za jednym razem wszystkie połączenia.

 

GALERIA
Kilka zdjęć nadesłanych sterowników naprawianych przez magików!

Taka wyglądała naprawa przez kogoś za 300zł! dzień działało, powypalane całkowicie pady od ABS.
Naprawiłem działa.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ktoś się popisał, kilka dni podobno działało.
Naprawiłem działa.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ktoś zużył pudełko kalafonii, wypływała z tyłu sterownika. 
Naprawiłem działa

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tak długo grzane punkty lutownicze aż do zwęglenia.
Naprawione działa